MENCINTAI RASULLAULAH KEPADA MU ALLAH AKU BERSERAH

Wednesday, September 8, 2010

NOSTALGIA LAMA 1

Lagu Mungkin- Anuar Zain

Mungkin
Pertama kali bertentang mata, Gambaran wajahmu tiada kulupa
Bagai bidadari, Kayangan
Tiba-tiba kau menjelma, Kedua kali kita bersua
Gambaran asmara mengusik jiwa, Bagai bidadari... Ternyata akhirnya kita bersama

Saat terpandangkanmu, Berdegup jantungku
Cinta pandang pertama,  Panah asmara
Tidak pernahku rasa begini ceria, Hanya satu harapan
Menggapai bahagia, Senyumanmu yang menyentuh

Pandanganmu yang menusuk,  Membuat hatiku tak menentu Saat kau pandang aku
Masih aku berdiri, Terus memerhati gelora asmara
Terus melanda jiwa, Hanya satu impian, Untuk kita berdua
Agar hidup bahagia, Indah dan ceria

Semua Untukmu


Dengarlah bisikan angin bayu, Dengarklah bisikan ooo hatiku
Bagaikan sebuah melodi cinta murni,
Semua adalah untukmu

Walaupun dalam lautku selami
Walaupun tinggi gunungku daki
Ku rela tempuhi rintangan yang ada, Semua demi cinta suci

Tanpa dirimu hidup tak bererti,
Tahukah kau cintaku murni
Jangan kau pergi, Dirimu tiada ganti
Harapan yang ada, Tersemat di jiwa
Semoga kau sentiasa di sisi

Usah kau ragui keikhlasanku
Usah kau ragui oh hasratku
Kuserah seluruh jiwa dan cintaku
Semua adalah untukmu

Tanpa dirimu hidup tak bererti
Tahukah kau cintaku murni
Jangan kau pergi, Dirimu tiada ganti
Akan ku berjanji oh aku berjanji

Semua adalah untukmu
Tanpa dirimu hidup tak berert, Tahukah engkau cintaku suci dan murni
Jangan kau pergi, Dirimu tiada ganti

Akan ku berjanji oh aku berjanji
Segala harapan tersemat di jiwa
Semoga kau sentiasa di sisi

No comments: